divendres, 6 de maig del 2011

FATIMA NOGCH

ESCOLA DEL MEU PAIS


Un dia els nois no van fer deures de social i el professor els hi va dir que el pròxim dia portessin els deures, els nois van dir si .Jo vaig fer els deures de social hem va ajudar el meu tiet per que es professor de socials . Quan torno a l' escola el dia següent i el professor demana els deures només els vaig fer jo i tres nois més. llavors el professor ens va fer sortir a la pissarra, al meu costat només van sortir els tres nois i jo, tots els altres no havien fet els deures per que no tenien el llibre de socials. El professor es va enfadar i va començar a picar als nois, li va donar deu cops a cada noi, a un noi li va trencar el seu braç, ell no podria agafar la seva motxilla i altres nois va explicar tot el que havia passat a la directora. La directora va venir a la classe i li va dir el professor que sortís de institut i no tornes mai més.
El professor es va defensar dient que ell no havia fet res, i que si els havia picat era per que no feien mai els deures.
A partir d'aquell moment vam estar un mes sens anar a l'institut, van buscar un professor, aquest professor nou és ell meu tiet.
Quan va arribar el primer dia la directora del nostre institut li va explicar el que havia passat i que sobretot no pegués als nens. Li va dir que el curs anterior el professor de francès havia pegat a un nen i que aquell nen al final havia mort, ara està a la presó i que estaria quatre anys en el presó i no tornaria a l'institut.
El meu tiet va estar tres anys a l'institut i desprès va tornar el poble a Marrakech. Alla es va casar amb una noia de Marrakech .Tenen dos fills el seu li agradaria ser un professor com el meu pare però de francis i la seva filla li agradaria ser una infermera de nens petits.